پاﯾﮕﺎﻩ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺁﺳﺘﺎﻥ مقدس ﺍﻣﺎﻣﺰﺍﺩﻩ ﺳﯿﺪ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪ (ع)

پاﯾﮕﺎﻩ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺁﺳﺘﺎﻥ مقدس ﺍﻣﺎﻣﺰﺍﺩﻩ ﺳﯿﺪ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪ (ع)

پیرچوگان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 3189
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1


آئینه کاری حرم امامزاده سید سلطان محمد

طرح آئینه کاری حرم امامزاده سید سلطان محمد(ع)رودان رونمائی شد.

همزمان با ایام الله دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب و با حضور شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع)طرح ˈآئینه کاریˈحرم مطهر امامزاده سید سلطان محمد(پیرچوگان)شهرستان رودان رونمائی و ضریح نورانی این سلاله پاک رسول الله گلباران شد.

 


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان در حاشیه آئین رونمائی جمعه گفت:برای اجرای طرحˈآئینه کاریˈکاشیکاری و گچبری حرم مطهر امامزاده سید سلطان محمد(ع)یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام بهرام رنجبر در گفت و گو با ایرنا افزود:این میزان اعتبار از محل نذورات جمع آوری شده از امامزاده و منابع مالی سازمان اوقاف و امور خیریه تامین و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرحˈآئینه کاریˈاین حرم مطهر چهار سال بطول انجامیده اظهار کرد: آئینه طرح حرم مطهر و نورانی امامزاده سید سلطان محمد(ع)با متراژ 700 متر از نوع آئینه بکار رفته در حرم امام رضا(ع) و روش آئینه کاری آن از نوع روشی است که در حرم امامزاده داود(ع)امامزاده صالح(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)بکار رفته است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان ادامه داد: طرح توسعه بقاع متبرکه به عنوان عمده مراکز مذهبی و به منظور رفاه زائران در دستور کار این سازمان قرار دارد و طرح توسعه بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان محمد(ع)در دست اقدام است.

حجت الاسلام رنجبر خاطر نشان کرد:حرم امن،نورانی و روحبخش امامزاده سید سلطان محمد(ع)،همواره مامن و خلوتگه راز و نیاز دل های عاشق و سوخته هزاران زائر از شهرها و استان های همجوار می باشد.

وجود هفت بقاع متبرکه در شهرستان رودان معنویت خاصی به بهشت جنوب بخشیده و حرم حضرت امامزاده سید سلطان محمد(ع) که نسب پاکشان به امام موسی کاظم(ع)می رسد تا همیشه تاریخ چون نگینی زیبا و تابناک بر انگشتری رودان صد درصد شیعه می درخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: کاظم روهنده تاريخ: برچسب: آئینه کاری حرم امامزاده سید سلطان محمد, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تماس با ما: Pirechogan@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to pirechogan.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com